امروزه مديريت زمان يكي از مسائل مهم پيش روي هر مدير است؛ به همين دليل مقالهها و كتابهاي متنوعي در زمينه مديريت زمان و شناخت عواملي كه وقت ما را به يغما ميبرند تحرير شده و تكنيكهاي مختلفي را در خصوص مديريت زمان ارائه كردهاند.
اين نوشتار قصد دارد كه با رويكردي كاربردي و به ويژه در سطح مديران تكنيكهايي ساده و عملي را جهت مديريت زمان توضيح دهد؛ گو اينكه ممكن است اين موارد در مكتوبهاي ديگري هم يافت شوند اما تكنيكهايي هستند كه نگارنده از آنها استفاده كرده، از فوايد آن بهرهمند شده و به ديگران نيز توصيه كرده است.
ابزار مديريتي خود را انتخاب كنيد